SabbeDepp

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sabina Andersson Depp - 16 oktober 2011 17:40

Hej. Kom på, och läste min blogg nyss.

Jag märker att jag inte var en så bra bloggare. 

Fortfarande inte.


Men iallafall. Tänkte göra en liten uppdatering, av vad jag har gjort/lärt mig under all tid jag har varit "offline" eller vad man ska säga.


Jag kan ju berätta att jag har 40JohnnyDepp filmer nu :D

Och gud...ja, jag har lärt mig så enormt mycket.

Jag har insett vad min passion är, att arbeta med när jag blir äldre, och ja...att älska livet.

Jag har insett att jag älskar att jobba med film. 
Regissör,Skådespelare,Filmare,Ihopklippare...Jag älskar att göra allt som har med videoklipp/film att göra.


Och allt händer av en anledning.


Jag älskar mina vänner, min familj och ja...Jag hatar ingen.. Det är onödigt att slösa sin tid på att visa hat, istället för att visa kärlek. Om man inte vet kan man inget säga...


Gud vad känslig jag låter. Men seriöst jag har lärt mig så mycket! :D


Har även blivit en total youtube nörd..antar att det är för att många som gör videor där har samma dröm som jag...Shane har lärt mig mycket jag har nytta av. Andra youtube-folk också. 
OlgaKay,BrittaniTaylor,Ijustine...osv :') 


Alla motgångar är en gåva, eftersom dom gör dig starkare. Kom ihåg det.



                                                                                       //TheOneAndOnlySabbe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaooo!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker DU om Johnny Depp!?^^
 Han äger!!
 Jag HATAR honom!
 Så jäkla snygg!!
 Asful -.-'
 Vem?
 JAG ÄR DEPPERAT!!!
 Kan inte fatta att du gillar honom...
 han är väl okej..
 Jag gillar,men inte älskar honom

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards