SabbeDepp

Alla inlägg under april 2011

Av Sabina Andersson Depp - 29 april 2011 23:21

Ja, jag tror jag lägger in bilderna imorrn...för...jag var barnvakt osv.

Och nu orkar jag int.

OCH JAG VANN INTE.

Dom gav mig hoppet. Och tog tillbaka det.

Herrå nu då. Godnatt

Av Sabina Andersson Depp - 29 april 2011 16:59

Hej! har blivt befallen av www.angelikajohansson.bloggplatsen.se

att blogga igen? :o

Grejen är den att jag inte vet vad jag ska skriva.

Ja,jag vet, jag har verkligen inte varit aktiv...

Jag har varit enormt Oaktiv eller vad man ska säga.

"offline" "unvailible" (stavas det så? :o)

Och ja..jag ber om ursäkt,som vanligt...

Men jag kan inte lova att jag ska börja igen för jag

kommer antagligen glömma bort bloggen igen,sen komma på den,

sen glömma bort den igen...sen står den tom när jag dör O_O



Men nu behöver jag förslag om vad just DU, DU där bakom skärmen,

förväntar sig/ vill att jag ska skriva om.


Vad är intressant att läsa?


Vad ska jag skriva?



I övrigt kan jag säga att jag har varit med i tävlingen med

att man kan vinna resa till...Los angeles?...och se världspremiären

av Pirates of the Caribbean on stranger tides...

och träffa min älskling Johnny Depp!!

Vinnaren utses idag 22:00...Hoppas jag vinner kanske?

Gash! Såg reklamen om det nyss...jag dör av avund på den som vinner,

om de inte é jag då men...

Så sjukt taggad...


På tal om Johnny Depp,så köpte jag ett pusselarmband med han 

på, på tradera för ett tag sen... 298kr med frakt, men de var det värt!

Bild längre ner.


Och vårtecken har kommit med att jag blivit fästingbiten, eller vad man ska säga...


OCH DET ÄR FREDAG!


och jag ska provmjölka -.-'


Bajs?


Men jaja...igår köpte jag en ring med rosett, och ett TILL HALSBAND MED KORS PÅ...


Jag har blivit besatt av kors...kan lägga upp lite bilder senare ikväll på alla mina korshalsband, inklusive det nya, ikväll om jag kommer ihåg.


Men nu ska jag gå, och inte sitta och glo enligt pappa.

Hejdå! (nu kommer bilden på armbandet)


  CHeers! 8D

Presentation


Tjaooo!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker DU om Johnny Depp!?^^
 Han äger!!
 Jag HATAR honom!
 Så jäkla snygg!!
 Asful -.-'
 Vem?
 JAG ÄR DEPPERAT!!!
 Kan inte fatta att du gillar honom...
 han är väl okej..
 Jag gillar,men inte älskar honom

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards