SabbeDepp

Alla inlägg under november 2010

Av Sabina Andersson Depp - 27 november 2010 22:21

Idag har jag dampat. Varit barnvakt -.-'  

Av Sabina Andersson Depp - 26 november 2010 18:04

Haha porrfilm på tyskan idag.

Per stark vickade för eva-lena.... sen tog dom

fram kondomer då sprang han fram till tv:n o ba:" nu räcker det!"

Ha,o när en nakenbild kom fram han ba: "nej!"

Av Sabina Andersson Depp - 23 november 2010 17:28

Haha nej nej nej...Ingen kommenterar typ på bloggen...eller ens "kikar in den"....Men så konstig som jag é (?) så skriver jag ändå.....


HAHAHAHA

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Idag på hem-väg (?) från skolan så fastnade bussen vid nykyrka skola..

Vi stod där i typ en halv timma så....hahahahhahahahahahahahahhaaa


IMORGON ÄR DET STUDIEDAG :D

     

                                                  


                                                  
         //You'r best buddy : Sabbe

Av Sabina Andersson Depp - 22 november 2010 19:19

Cha cha bloggen!

Haha...nej då jag ska inte va fjortis :*


Héjj alla barn!?

Idag har jag somnat framför tv:n xD

Jag är trög idag alltså....


Haha de va lite kul, de va typ arbetare utanför fönstret i skolan så de lät värsta skrovligt....Jennifer ba: Sabbe,sluta tänk!!   



                                                 //    The one and only: Sabbe

Av Sabina Andersson Depp - 17 november 2010 18:53

Ska se Harry Potter på bio med Madde,Cattis o Josse på lördag :D

_________________________________________________________


Imorrn blir de tennis och promenad på hela skoldan :P

Av Sabina Andersson Depp - 9 november 2010 21:27

Wiiieee Jag krossa en tallrik i skolan idag med hjälp av bella :P
Gick typ i En miljon bitar :O
Fick sopa upp allt själv :(

Har fått 2 fiiiiiiissskarrrrr!!!!!!!!!!!!!:D<3333333333333333333

Tv

Av Sabina Andersson Depp - 8 november 2010 16:46

Sser Project Runway......

Av Sabina Andersson Depp - 7 november 2010 17:16

 

Va i boda borg igår :D
Askul men den där häxan.....jagade madde,mej,alva och elin ända till utgången :O
Haha omg de va kul i spökhuset ... rum 13....boda boooo.....
_______________________________________________________________________

Idag var de fest för moi :P
fick en johnny depp bild,en johnny depp tröja,kroppssmör..(?),rosa hårfärg,svart glittrigt nagelack,neccesär,nagelklistermärken och 170kr :D

Så kommer de några fler ikväll...

Och så ska jag få present från min syster...hennes ledtråd till vad de är är: "Du kommer känna dej som mamma"?
Och så frågade jag mamma eftersom hon vet vad de är : "är det nåt med Johnny Depp"?
Hon ba: "Det kan bli..."

Nåt förslag till vad det kan vara!!!?? :O

Presentation


Tjaooo!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker DU om Johnny Depp!?^^
 Han äger!!
 Jag HATAR honom!
 Så jäkla snygg!!
 Asful -.-'
 Vem?
 JAG ÄR DEPPERAT!!!
 Kan inte fatta att du gillar honom...
 han är väl okej..
 Jag gillar,men inte älskar honom

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards