SabbeDepp

Alla inlägg under maj 2011

Av Sabina Andersson Depp - 8 maj 2011 00:02

Haloj!

Idag har jag städat min garderob ;D

Röjt undan saker som jag inte kan ha/vill ha/ aldrig använder.

Högen blev...enorm.

Nu är min garderob redo för nya,fräscha kläder.

Ska donera kläderna till typ fattiga barn, eller jag hur man nu gör,

för jag är så snäll.


                                 // The one and only SabbeDEPP


Av Sabina Andersson Depp - 6 maj 2011 19:18

Hej!

Så nu har jag satsat på skolan denna vecka, och varit offline här typ  (som innan)


Engelska provet idag vart skit.

Jag kom på nu att ni vet a while (ett tag) Jag råka stava det a wail...

BAJS!


Jag hatar min hjärna just nu, han har inte lust att fungera, det har han aldrig...

Fick nya kläder på posten idag ;D

Tack mammiii ^^, 


                                                 // The one and only Sabbe

Av Sabina Andersson Depp - 2 maj 2011 20:42

Hejsan! :P

Känner att datorn tar mitt liv, och min framtid ifrån mig...

Så vi ses på fredag...Då jag får blogga igen ;D

Av Sabina Andersson Depp - 1 maj 2011 18:35

Japp! Idag é första Maj och då betyder det Godegårdsmarknaden :D


Skulle egentligen komma dit kl.11:00 o träffa madde men de krångla massor

så jag kom fram 12:30 xD

Gick med Madde i början...Bella och Ronja kom och bad mig om bidrag med 50:- till nåt halsband....

Anna kramade mig jättelänge. 

Träffade massa kul folk ;D

När jag gick med madde köpte jag ingenting xP

Tänkte köpa ett slags läderarmband som johnny depp har...exakt likadant 

bara att de var för ljust. så de sket jag i :'(

Hon köpte massa foppatofflor med hennes pappa och två systrar ;D

Och hon hade ju varit där innan mej också så hon hade köpt typ assnygga solglasögon, och en cp-apa tröja :D

Men iaf. 

Efter hon hade gått hem gick jag med min familj lite, sen gick jag by my own... Köpte en Mrs. Depp tröja...asså eget tryck på ;D

Så... ja...

Här kommer bild på tröjan, och cp-mig...


                                                // The one and only SabbeDepp

 

Av Sabina Andersson Depp - 1 maj 2011 18:04

A.


Nu har jag tagit kort på alla mina kors...Men de kommer bli fler de kan jag lova....

Ni kan ju rösta vilken som é snyggast ;D

Skriv nummer som ni vill rösta på =)


1.

   2.   3.  

Och ett örhänge som bara...aa....

 

Presentation


Tjaooo!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker DU om Johnny Depp!?^^
 Han äger!!
 Jag HATAR honom!
 Så jäkla snygg!!
 Asful -.-'
 Vem?
 JAG ÄR DEPPERAT!!!
 Kan inte fatta att du gillar honom...
 han är väl okej..
 Jag gillar,men inte älskar honom

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards