SabbeDepp

Alla inlägg under december 2010

Av Sabina Andersson Depp - 29 december 2010 19:41

Bä Bä vita lamm vers:


Se Se läsarE,Jag vet att du ser

Kom Kom kommentera bara mer o mer

Jag vet att du ser. Kommentera nu mmer

Annars dödar jag dödar jag dig nu


Jag har en sådan FANTASI.


Läs texten.Förstå innebörden :)

Av Sabina Andersson Depp - 27 december 2010 12:36

Har haft ont i huvudet i flera dagar nu och ögonen med...så kan ha synfel -.-''


Av Sabina Andersson Depp - 26 december 2010 19:57

Idag har jag varit hos Kusiiiin Cornelia :D


Så tänker ni...okej?


Så kommenterar ni inte som vanligt.



Hejdå :-O

Av Sabina Andersson Depp - 25 december 2010 11:09

Oh yeah Julafton har passerat och Julklappar har man fått   

Okej :


9 filmer med älskade Johnny Depp <3


1 smyckesskrin


2 par strumpor ;*


1 halsbandsklocka


1 Tröja


1 par byxor


2 sällskapsspel


1 presentkort på gina tricot 200:-


1 väggtygstext..?



Så nu har jag fixat hjärnsläpp också så jag kommer inte på mer...men iallafall så kommer brodern någon gång också, och en annan.... ;) <3



Av Sabina Andersson Depp - 23 december 2010 19:05

Uppesittarkväll om 25 min...

Julafton om 4h och 55 min :D

Av Sabina Andersson Depp - 20 december 2010 17:34

Ja,jag har nu bestämt mig. Jag ska göra de längsta inlägget hitills. Ja...alla andra inlägg är ju så fjuttigt små och pratade med Gigi (Jara) på msn och hon sa att små va tråkiga att läsa.

Ja så nu ska jag helt enkelt ta hennes tips och se hur många som orkar läsa det här?

Okej min dag:

Vaknade kvart i sex...lite sent men aja. Fick snabba på mig kläderna och gå ner och äta.Sedan borstade jag tänderna och gick ut till bussen sen satt jag där sen bytte jag buss osv.

628 fastna precis innan vi skulle gå på så vi stid där och asgarva åt den? För Ronja och jag hade väldigt flumt humör denna morgonen. XD

I skolan så ... ja hade vi en vanlig dag sen så fick vi reda på Kemiprovresultatet.. jag fick VG+ (EN POÄNG IFRÅN MVG)

Men aja..Imorrn är de pyssel-dag yeyy :D

Och så ska vi se film o masser...(o dansa runt gran?) Chill Dag :D

Och på onsdag ska vi bara gå från ca8-10

Ja men nu får jag panik. Vet inte vad jag ska skriva?

Jo! Dagens mening är av Felix,fett kul xD

(anes gör nåt på felix rooooompaaH)

-Anes,så där gör man inte mot mig

Efter ett tag..

-Gör det igen.


HAHA men nu orkar jag inte skriva mer så om du........äsch hejdå

Av Sabina Andersson Depp - 19 december 2010 19:26

Hej. Idag har jag handlat julklappar. Hejdå

Av Sabina Andersson Depp - 18 december 2010 18:10

Hejjj!!   


Idag fyller min lilla brorsdotter 2 år   

haha de lät kul....


Ska åka till henne och gratta lilla sötnosen snart.


Ni får en lite såhär gullig bild på henne sålänge...Tja då!!   

  

Presentation


Tjaooo!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker DU om Johnny Depp!?^^
 Han äger!!
 Jag HATAR honom!
 Så jäkla snygg!!
 Asful -.-'
 Vem?
 JAG ÄR DEPPERAT!!!
 Kan inte fatta att du gillar honom...
 han är väl okej..
 Jag gillar,men inte älskar honom

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards